Nokia N81 8GB zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia N81 8GB zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

XTL 06-04-2009
Geschreven voor: Nokia N81 8GB zwart

Heb de n81 nu 3 week in bezit: hij voldoet compleet aan mijn verwachtingen. 8 gig ideaal voor muziek opslag en voor films. De geluidskwaliteit is top en het is allemaal zeer overzichtelijk hoe het werkt. De camera is alleen wat minder vergeleken met de andere n modellen, maar daar heb ik hem ook niet voor gekocht. Hoewel de camera maar 2 mp is zijn de foto's nog redelijk. Mogelijkheden zijn prima in orde. Wi-fi en je kan er ook nog gps op zetten.
Kortom prima mobiel en niks op aan te merken!

Rob van den Berg 04-06-2008
Geschreven voor: Nokia N81 8GB zwart

Ik heb de N81 nu 6 weken in mijn bezit en ik moet zeggen dat het een super toestel is. Zeker als je de N73 gewend bent. Toestel loopt lekker soepel, makkelijk te gebruiken, wifi is super, geluidskwaliteit is perfect. Vind alleen de camera een stuk minder dan op de N73.

Ik heb alleen de laatste dagen geen contact meer met mijn draadloos netwerk. Ik heb 2 toegangspunten en bij allebei werken ze niet meer. Bij het zoeken naar een wlan verbinding vind hij helemaal niets meer terwijl er in mijn omgeving zowiezo 4 zitten maar hij vind helemaal niets.

Yvesbelgie 13-11-2007
Geschreven voor: Nokia N81 8GB zwart

Heb dit toestel sedert vorige week in bezit en ben er héél tevreden over. Prachtig geluid, uitstekende wifi, eigenlijk alles hoe mijn vorige GSM (de E65) moest zijn maar niet was. Automatisch locken (of niet) bij het glijden, alarm met oneindig veel mogelijkheden. Heel mooi toestel. Het enige min punt is het geluidje dat hij maakt als je hem effe heen en weer beweegt, het is alsof er iets los in zit. Na enig speurwerk blijkt nu dat ze dat allemaal hebben en dit komt door het lock/unlock knopje (dat overigens heel praktisch is) dat bovenaan het toestel zit.